Přidávání příspěvků na stránky v sociálních sítích Facebook a Google+ pomocí RSS

Využití možností sociálních sítí Pro mediální podporu vašeho webu je vhodné používat sociální sítě. Vhodné je kombinovat tři největší sociální sítě Facebook, Google+ a Twitter. Zužitkujte „volný prostor“ pro prezentaci vaší domény, můžete zdarma získat nové zákazníky a uživatele.   Jak začít se sociálními sítěmi? Pokud máte již vytvořeny stránky na sociálních sítích, tak tento [...]

Seznam spouští nový fulltext

Od dnešního dne 14.9.2010 poběží nová verze fulltextu na Seznam.cz. Pozice se budou měnit takže všichni seo optimalizátoři budou mít co dělat. Během dne, když Seznam přehazoval engine, byli výsledky chvilku z nového enginu chvilku ze starého. Nicméně změny výsledků nebudou jak se zdá nijak extrémně dramatické jako při poslední změně enginu. Hodně štestí s [...]

Nový fulltext na Seznam.cz

Jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšného webu je síť jeho zpětných odkazů (backlinků). Odkazy na obsah vaší webové stránky si předávají a umísťují na své weby či blogy samotní spokojení uživatelé, čímž vzniká organická síť zpětných odkazů. Jelikož backlinky mají pro vyhledávače velkou váhu a takto vytvořená síť vzniká přirozeně, různé SEO firmy nabízejí ještě dvě [...]

Zpětné odkazy

Jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšného webu je síť jeho zpětných odkazů (backlinků). Odkazy na obsah vaší webové stránky si předávají a umísťují na své weby či blogy samotní spokojení uživatelé, čímž vzniká organická síť zpětných odkazů. Jelikož backlinky mají pro vyhledávače velkou váhu a takto vytvořená síť vzniká přirozeně, různé SEO firmy nabízejí ještě dvě [...]

Hustota klíčových slov

Hustota klíčového slova (kw – keyword) znamená vlastně počet jeho výskytů na stránce. Hustotu klíčového slova zjistíme jednoduchým zprůměrováním, když vydělíme celkový počet slov s počtem konkrétního klíčového slova. Takže například máme-li na stránce 500 slov a z toho je 5 kw, hustota daného klíčového slova činí 1%. Názory na nějaký přesnější návod, kolik klíčových [...]

Doména

Při výběru vhodné domény je potřeba zvážit několik jejích vlastností. Mezi nejdůležitější patří, zapamatovatelnost,klíčové slovo, její délka a stáří domény. JAKOU ZVOLIT DÉLKU DOMÉNY A JEJÍ ZAPAMATOVATELNOST Viditelnějším faktorem pro volbu domény je její přiměřená délka a snadná zapamatovatelnost. Příliš složité a dlouhé domény jsou pohromou, když si ji zákazníci mají zapsat. Zároveň platí, že doména může být delší, [...]

Sémantické značky

Použití HTML kódu umožňuje využít sémantické a nesémantické tagy. Obecně se doporučuje používat pouze sémantické tagy. Jde o tag, z jehož názvu je jasný i jeho význam (například p, strong, em ad.). Ale například tagy b, u, i, s a často používaný br sémantickými nejsou, dají se však jednoduše nahradit sémantickými. Využitím výhradně sémantických tagů [...]

Odkazy na stránkách

Odkazy můžeme rozdělit na interní a externí, přičemž interní odkazy směrují v rámci jedné domény a externí mimo tuto doménu. Problém nastává u externích odkazů, protože nemůžeme garantovat jejich důvěryhodnost. V tom případě je vhodné používat atribut „rel“ s nastavenou hodnotou „nofollow“. Indexovací roboti by potom stránku, která odkazuje na nějakou nedůvěryhodnou, neměli vyřadit ze [...]

Obrázky na webu

Tzv. alternativní text, který se vkládá do atributu „alt“, by měly v kódu HTML mít všechny obrázky. Je to z toho důvodu, že když se nepodaří načíst daný obrázek nebo to prohlížeč neumožňuje, zobrazí se alternativní text. Ten by měl nést nějaký význam související s obrázkem, aby se zajistil přenos informací. Alternativní text se rovněž [...]

Nadpisy H1 a H2

Nadpisy představují jeden z nejvýznamnějších faktorů SEO, protože právě nadpisy první a druhé úrovně (h1, h2) vyhledávače zajímají nejvíce. A to z toho důvodu, že jsou určující pro zjištění obsahu daného webu. Nadpisy proto musí odpovídat obsahu webu, jinak se stránka místo kvalitního zaindexování penalizuje a penalizace je obtížné se zbavit.